Share

Ροζ φλαμίνγκο: πως ξεκίνησε η μόδα που έγινε εφιάλτης

Πως ξεκίνησε αυτή η μόδα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκο;

 

Δεν υπάρχει παραλία, πισίνα που να μην έχει μερικά… φλαμίνγκος. Όχι αληθινά. Από αυτά τα τεράστια φουσκωτά, συνήθως σε ροζ χρώμα.

Η μανία δεν είναι ελληνική, έχει… καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα. Εχει καταλάβει όλο τον πλανήτη.

Πώς όμως ξεκίνησε αυτή η τρέλα;

Ολα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015, η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Ετσι, σιγά σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα είχε και έναν κύκνο. Φουσκωτό πάντα.

Σιγά σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media αλλά ήταν το μαγικό ραβδάκι της Τέιλορ Σουίφτ που έκανε τους κύκνους να… απογειωθούν!

Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Και αυτό ήταν, ακολούθησε πανζουρλισμός

Από τότε, δεκάδες εταιρίες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια… πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κλπ.

Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα… πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού.

Αυτή η αυστραλιανή εταιρία, ονόματι «Sunnylife», είναι και ο λόγος που οι μισές πισίνες στην Ελλάδα έχουν και ένα φουσκωτό φλαμίνγκο να επιπλέει (και οι άλλες μισές αναμένεται να αποκτήσουν).
Εχοντας δεκάδες σχέδια… αλλά πρωταγωνιστή το ροζ φλαμίνγκο, η Sunnylife κατάφερε γρήγορα να γίνει γνωστή σε όλο τον πλανήτη, προωθώντας τα φουσκωτά της μέσω της Amazon και συνάπτοντας συνεργασίες με γνωστά brand, όπως η J. Crew.
Με τους νέους της Αμερικής να αγοράζουν κι από ένα για το Ν.1 Φεστιβάλ του Λος Άντζελες, το Coachella και τις διάσημες να βγάζουν την μία φωτογραφία μετά την άλλη, η Sunnylife άρχισε να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (99 δολάρια το ένα φουσκωτό).

Εκτός αυτού η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκο στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.