Το προϊόν ομορφιάς που κινδυνεύει να εξαφανιστεί λόγω πανδημίας

Ο τομέας της ομορφιάς δέχτηκε ένα μεγάλο πλήγμα το 2008 όταν η παγκοσμία οικονομία κατέρευσε, κυρίως λόγω του υψηλού κόστους των καλλυντικών. Οι εταιρείες προσαρμόστηκαν και κατάφεραννα μπουν δυναμικά στο παιχνίδι βλέποντας τις πωλήσεις να ανεβαίνουν.

Όμως τα νέα που έρχονται από τους οικονομικούς δείκτες κάνουν λόγο για ένα ζοφερό παρόν, με τις πωλήσεις να έχουν πέσει 30%, μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας. Ο ιός επηρέασε το lifestyle σε βαθμό που οι εταιρείες καλλυντικών μετρούν πληγές εκατομμυρίων, με χιλιάδες θέσεις εργασίας να κινδυνεύουν.

Το προϊόν με τη μεγαλύτερη πτώση στις πωλήσεις είναι το κραγιόν, αφού τα τοπικά lockdown, η τηλεργασία, και το κλείσιμο των χώρων διασκέδασης νωρίτερα από το φυσιολογικό, έκαναν το κραγιόν από σύμβολο ομορφιάς των γυναικών, μη απαραίτητο.

Οι ειδικοί βλέπουν ως κυριότερο λόγο την αλλαγή στις ώρες που κυκλοφορούμε, αφού το κραγιόν θεωρείται υπερβολικό για τις πρωινές ώρες, με αποτέλεσμα η χρησιμοποίηση του να γίνεται σπάνια πια.

Αν προσθέσετε και τη χρήση μάσκας, μιλάμε για ένα παρόν που θα δοκιμάσεις τις αντοχές των βιομηχανιών που ασχολούνται με την ομορφιά.

Πηγή