Ακολούθησε 5 απλούς κανόνες για να χάσεις κιλά

Σου προκαλεί άγχος η ζυγαρια; Τα παλιά σου ρούχα δε σου μπαίνουν; Δεν έχεις το κουράγιο κάνεις δίαιτα ή να πας γυμναστήριο; Υπάρχουν 5 απλά πράγματα που μπορείς να κάνεις και δεις αποτελέσματα.

Περισσότερος Ύπνος

Όσο περισσότερο μένουμε ξύπνιοι, τόσο περισσότερο πεινάμε, υποκύπτουμε σε πειρασμούς, και οι θερμίδες κάνουν πάρτυ μέσα στην ημέρα. Φυσικα΄δεν λέμε να κοιμάσαι 16 ώρες, αλλά αν μπορείς να κοιμάσαι νωρίς το βράδυ, πριν σε πιάσουν οι συνηθισμένες νυχτερινές λιγούρες, ή η διάθεση για ένα ποτό, τότε θα έχεις ένα πλεονέκτημα στην απώλεια κιλών.

Περισσότερη κίνηση

Κίνηση είναι ενέργεια. Ενέργεια ισοδυναμεί με απώλεια θερμίδων και κυρίως λίπους. Ξέχνα το ασανσέρ, χρησιμοποίησε τις σκάλες. Περιόρισε το αυτοκίνητο, περπάτα περισσότερο. Ξεκίνα ένα άθλημα για να είναι περισσότερο διασκεδαστική η γυμναστική. 

Φάε φρούτα και λαχανικά της εποχής

Προτίμησε φρούτα και σαλάτες εποχής, πρώτον γιατί είναι φρέσκα και δεύτερον γιατί είναι φθηνότερα. Βρες συνταγές βασισμένες σε υλικά εποχής που δεν έχουν πολλές θερμίδες και απόλαυσε φαγητά που δεν θα επιβαρύνουν την κατάστασή σου.

Κατανάλωσε ξηρούς καρπούς(με μέτρο)

Διατροφικά είναι θησαυρός. Θερμιδικά δεν είναι εχθρός σου στη μάχη με τη ζυγαριά. Αλλά δεν είναι και νερό…Περιόρισε την ποσότητα που καταναλώνεις, κάθε φορά και περισσότερο, μέχρι 5-6 αμύγδαλα να περιορίζουν την αίσθηση της πείνας που έχεις.

Επίλεξε γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη

Θα το δείς σε πολλές δίαιτες, να σε συμβουλεύουν να τρως άπαχο κρέας χωρίς σάτσες και συνοδευτικά. Είναι ένας εύκολος τρως να μην πεινάς και να λαμβάνεις καλές θερμίδες.

Ασφαλώς, σοφό είναι, πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε δίαιτα, να συμβουλευτείς έναν ειδικό, που θα προσδιορίσει και τις ανάγκες που έχει το σώμα σου. Καλό, λοιπόν, θα ήταν να μην ακολουθεί κανείς πιστά δίαιτες και διατροφές που βρίσκεις στο διαδίκτυο. Παραπάνω αναφέρονται απλά κάποιες ενδεικτικές οδηγίες.

Πηγή