Βρες τη χαμένη σου αυτοπεποίθηση με αυτούς τους 7 τρόπους!

Πριν ξεκινήσουμε, θα πρέπει πρώτα να μάθουμε ότι δεν πρέπει να είμαστε σκληροί και αυστηροί με τον εαυτό μας, γιατί, αυτοπεποίθηση, αποκτούμε στην πορεία της ζωής. Δεν γεννιόμαστε με αυτήν.Αυτό βέβαια σημαίνει ότι μπορείς πολύ εύκολα να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση, βάζοντας στη ζωή σου κάποιες συνήθειες που θα ανεβάσουν την ψυχολογία σου!

Παρακάτω θα βρεις κάποιους τρόπους που μπορείς να εξασκήσεις στη ζωή σου για να ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου και να βοηθήσεις τον εαυτό σου να αισθανθεί καλύτερα ψυχολογικά.

Εκδήλωσε τα συναισθήματά σου

Μου αρέσει η φράση που λέει, “Φανταστείτε τον καλύτερο εαυτό σας και προσπαθήστε να του μοιάσετε.” Η εκδήλωση συναισθήματος απαιτεί να αγκαλιάσεις τη δύναμη της θετικής σκέψης. Όταν εκδηλώνεσαι, περνάς θετική ενέργεια στον κόσμο που μπορεί να φέρει μια αίσθηση ελπίδας.

Μάθε να δέχεσαι τις προκλήσεις και να παίρνεις αποφάσεις

Τόσο ασαφές, σωστά; Αλλά ξεκίνα να ρωτάς τον εαυτό σου, “Πώς θα μπορέσω να καταφέρω αυτό που θέλω αυτό; Άμα βλέπω τηλεόραση για 10 ώρες την εβδομάδα θα με βοηθήσει να καταφέρω τους στόχους μου; ” Πάρε αποφάσεις σήμερα για τον μελλοντικό σου εαυτό σε βάρος του τρέχοντος εαυτού σου. Όσο περισσότερο ξέρεις τι θέλεις στη ζωή, τόσο καλύτερα μπορείς να μετρήσεις τι να αποδεχτείς από άλλους ανθρώπους που σε εξυπηρετούν με σκόπιμο τρόπο. Όσο περισσότερο ξέρεις και μάθεις τι θέλεις, αρχίζεις να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου και τις αποφάσεις σου.

Σκέψου θετικά

Όλες τις έχουμε. Οι αμφιβολίες θα έρθουν και μετά θα φύγουν. Όταν διαπιστώσεις ότι καταστρέφεσαι ή καταλήγεις σε συμπεράσματα που δεν σου αρέσουν, μπορεί να σε βοηθήσει μια τεχνική στη γνωστική συμπεριφορική θεραπεία, γνωστή ως γνωστική αναδιάρθρωση. Ρώτησε τον εαυτό σου, “Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να είναι αλήθεια αυτά που έμαθα;” Αναζήτησε την απόδειξη, μόνο τότε θα είσαι σίγουρη.

Αγάπα τη μάθηση

Όσα περισσότερα γνωρίζουμε, τόσο πιο σίγουρες αισθανόμαστε. Σκέψου το ένα πράγμα για το οποίο γνωρίζεις περισσότερο και προσπάθησε να μεταφέρεις τις γνώσεις σου σε άλλους. Θα αισθανόσουν σίγουρη για την ικανότητά σου να μιλήσεις για αυτό, φαντάζομαι. Η ανικανότητα ή η έλλειψη γνώσης τείνει να προάγει την αμφιβολία. Έτσι, αν θέλεις να αισθανθείς αυτοπεποίθηση, αύξησε τις γνώσεις σου. Άκουσε podcasts, διάβασε ένα βιβλίο, παρακολούθησε ένα συνέδριο, εξερεύνησε άλλες μεθόδους μάθησης.

Αγάπησε τις δυσκολίες

Κανείς δεν θέλει να βιώνει πόνο ή δυσκολίες. Ωστόσο, πιστεύω ακράδαντα όσες περισσότερες δυσκολίες αντιμετωπίζουμε, τόσο περισσότερο χτίζουμε τους μυς μας για ανθεκτικότητα, γεγονός που αυξάνει την ικανότητά μας να ανακάμπτουμε από μια δύσκολη κατάσταση.

Μην είσαι θύμα

Το μυαλό μας είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά μας. Εκπαίδευσέ το για να δεις ότι εσύ είσαι η ζωή κι όχι εσύ για τη ζωή. Ρώτησε τον εαυτό σου: “Τι μου διδάσκει αυτό; Αυτό είναι χάλια, αλλά τι μπορώ να μάθω από αυτό και να βελτιωθώ;”

Πες “ευχαριστώστον εαυτό σου

Όταν υιοθετείς μια στάση ευγνωμοσύνης, αφήνεις λίγο χώρο στα παράπονα σου. Το να αισθάνεσαι ευγνώμων δεν σημαίνει ότι τα πράγματα πάνε σωστά, αντιθέτως φαίνεται ότι τα πράγματα δεν είναι τέλεια, απλά προσπαθούμε να έχουμε πάντα θετική σκέψη.

Πηγή