Γιατί ενώ τρως υγιεινά δεν πέφτει η ζυγαριά;

Πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί τι κάνουμε λάθος και δεν χάνουμε βαρος; Κι ενω τρώμε τις σαλατες μας, το φαγάκι μας το υγιεινό κι αποφεύγουμε γλυκά, τηγανητά και λιπαρά η ζυγαριά δεν λέει να κατέβει;

Πριν λοιπόν κατηγορήσουμε τον εαυτό μας για κακό μεταβολισμό ας δούμε μηπως οι ποσότητες που τρώμε είναι λίγο μεγαλύτερες απ’ οσο νομίζουμε! Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ακόμα κι αν τρώμε υγιεινά δεν μπορουμε να αγνοούμε τις θερμίδες.

Δες το γεύμα αριστερά!

«Έχει 2 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο στη σαλάτα, 3 μεγάλες κουτάλες φακές και 2 παξιμάδια σίκαλης των 55 γραμμαρίων. Μόνο τα παξιμάδια αντιστοιχούν σε 440 θερμίδες!» λέει.



«Ενω το γευμα δεξιά έχει 2 κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο στη σαλάτα, 2 μεγάλες κουτάλες φακές και μια φέτα ψωμί ολικής των 33 γραμμαρίων το οποίο έχει 80 θερμίδες. Βλέπουμε λοιπόν πως με απλές κινήσεις μπορουμε να μειώσουμε σημαντικά τις θερμίδες! Και πρόσεξες κάτι; Τα παξιμάδια που πολλοί τα θεωρούμε διαιτητικά είναι πλούσια σε θερμίδες και θέλουν λίγο προσοχή».

«Αν και οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές θα μπορούσαμε να πούμε πως το γεύμα δεξιά ταιριάζει περισσότερο σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους κυρίως για γυναίκες. Όσον αφορά στο γεύμα αριστερά είναι ό,τι πρέπει για κάποιον που επιθυμεί να αυξήσει τον μυικό του ιστό και χρειάζεται γεύματα πιο πλούσια σε θερμίδες!»

«Ωστόσο ένα γεύμα δεν μπορεί ούτε να μας αδυνατίσει ούτε να μας παχύνει.
Το σύνολο των γευμάτων της ημερας είναι αυτό που έχει σημασία! Να λοιπόν πως κάποιες μικρές αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά τις θερμίδες ενός γεύματος! Και ίσως να μας λύσει και την απορία ‘γιατί ενώ τρώω υγιεινά δεν αδυνατίζω!’.»

Δήμητρα Παπαμίχου 

Πηγή