Τι είναι το «Cocooning» που ανέφερε στο διάγγελμα του ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Κυβερνητική οδηγία πλέον το… Cocooning. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο διάγγελμα του για τις εξελίξεις της πανδημίας στην προσπάθεια να πείσει τους απείθαρχους να μείνουν σπίτι και να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους για να σπάσει η αλυσίδα της μετάδοσης του ιού χρησιμοποίησε έναν δημοφιλή όρο που του αποδιδόταν η σημασία της χαλάρωσης στο σπίτι, το χουχούλιασμα.

«Αυτό που άλλοτε το είπαν cocooning και έγινε τάση και μόδα για τους νέους, σήμερα είναι ανάγκη και χρέος για όλους» ήταν η φραση του πρωθυπουργού

Τι σημαίνει όπως πραγματικά και πότε ξεκίνησε

Ο όρος «cocooning» δημιουργήθηκε από την σύμβουλο marketing Faith Popcorn και αποδίδει την κατάσταση που κάποιος μένει στο σπίτι του, απομονώνεται από έναν αντιληπτό κίνδυνο.

Η Faith Popcorn, το 1990 τη συνδυασε με την ανθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από την παραμονή στο σπίτι

Ο όρος χρησιμοποιήθηκε στο βιβλίο της «The Popcorn Report»: Το μέλλον της εταιρείας σας, του κόσμου σας, της ζωής σας.

Επίσης το κατηγοριοποιούσε στο κοινωνικοποιημένο, στο οποίο κάποιος μένει στην ιδιωτικότητα του σπιτιού του, το θωρακισμένο, στο οποίο δημιουργείται φράγμα για να προστατευθεί από εξωτερικές απειλές και το περιπλανώμενο, στο οποίο κάποιος ταξιδεύει με ένα τεχνολογικό φράγμα που χρησιμεύει για την απομόνωση από το περιβάλλον.